Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, July 25, 2006

Vanuit Spanje.. (nr. 3)

Hola Señors y Señoritas!
Hier gaat nog steeds alles goed.. Morgen kom ik alweer naar huis! Ik vlieg om 9 uur ´s avonds hier weg, dus ik heb nog wel een hele dag morgen. En die ben ik van plan te benutten op het strand! Net als vandaag, heerlijk joh, beetje zonnen, beetje naar m´n Ipod luisteren. Maar niet naar muziek! Ik heb er nu een cursus Spaans opstaan, en ik probeer nu dus Spaans te leren! Het is wel een makkelijke taal, want je kunt zomaar 1200 woorden alleen die eindigen op -ion rechtstreeks vertalen; bijv solution = solucion. Etcetera. Maargoed, ik kan nu al vlekkeloos een reservacion maken bij een restaurante! hahaha.
Gisteravond gingen we voor de 3e (!!) keer alweer deze vakantie BOWLEN. (zie foto hieronder)

En ik ben er goed in! Nou ja.. ik heb veel geluk! Gisteren had ik 134 als score en eerder deze week al eens 137! Vanavond gaan we ergens uit eten, en dan denk ik ff naar een marktje hier in Torrevieja. Morgen natuurlijk vroeg op want ik wil nog ff een paar uurtjes van de heerlijke Spaanse zon genieten voordat ik in het vliegtuig stap en weer op weg ga naar HARD TRAINEN. Heb ik eerlijkgezegd behoorlijk veel zin in, want ik wil toch wel wat laten zien daar op de Worldcups in Augustus en September, vooral met mijn synchroonpartner Alan met wie ik al een jaar geen wedstrijden heb gesprongen door een schouderblessure van Alan. Nu laat ik jullie weer alleen! Hoop dat jullie t leuk vonden om het te lezen deze drie berichten uit Spanje.. Adios!
Sven.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pizza, Pizza ? gadverdamme

25 July, 2006 20:57

 
Anonymous Anonymous said...

Lekker kleurtje.... een maandje geleden zou je nog licht hebben gegeven daar in het blacklight van de bowling!

25 July, 2006 21:46

 
Anonymous Anonymous said...

Hola Señoras y señores.

Es muy caliente aquí en España, Es 45 grados hoy.

Verder zal ik maar gewoon in het nederlands gaan typen anders kan alleen sven mijn post lezen aangezien hij nu een ster is door een spaanse cursus die ik op zijn Ipod heb gezet.

Ik zit nu nog steeds lekker in spanje met Jason en Ilya(mijn broer). Sven is op dit moment lekker hard aan het trainen gok ik, hij is gister avond vertrokken en veilig aangekomen.
Jason vertrekt 30 augustes weer naar ons op dit moment tropische landje. dan heeft hij er ook al 19 dagen op zitten.

Ik vertrek met mijn broer pas op 16 augustus, dus ik zit hiet nog wel een tijdje te chillen, zwemmen, lezen, stappen, eten, en nog meer nutteloze dingen meer kan je ook niet echt doen.

De weersverwachting is de gehele week rond de 40 graden. volgende keer zal ik foto´s plaatsen aangezien ik ze dit keer niet heb kunnen oploaden.

Hasta la vista en tot snel!

Dmitri

27 July, 2006 17:42

 
Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd met de wereldbekerzege!!!
Dat is even een opsteker zeg!

27 August, 2006 20:11

 

Post a Comment

<< Home