Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, July 19, 2005

Vakantie fotootjes... Zoals beloofd :)

Nou.. Hier ben ik dan met mijn nieuwe post. Even zoals beloofd een aantal vakantiekiekjes :)


Op Schiphol kwam ik deze auto tegen. Als ik met mijn sport evenveel zou verdienen als sommige voetballers.. Dan zou deze auto ZEKER in mijn carport staan te pronken. Wat een ding...



Een beetje actief was ik nog wel op de vakantie, getuige deze beachvolleybal-foto.



Ook een beetje voetballen.. Je moet toch wat doen om fit te blijven he.



Zelfs een dansje aan het zwembad is voor mij niet TE gek om fit te blijven. Al is dat niet te zien aan mijn .. verongelijkte.. gezicht.



Dat ventje dat tussen mij en mijn zusje instaat was Chef Animation. Hij is de hoofdschuldige aan dat P*****dansje dat ik hierboven aan het uitvoeren ben. "COELOEP DANZEEE" (vertaling: club dance)



Vanachter deze computers zat ik af en toe ff mijn weblog bij te werken. Die vent die achter mij staat, is m'n vader.

Tot de volgende post!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gelukkig heeft 'ie meer verstand van trampolinespringen.....
Voetballen aan de zwembadrand met de bal in de hand....? (even voor het plaatje ws.)
Beachvolleybal zonder net en geen bal te zien (gewoon een strandwandelingetje lijkt me...)
Nee Sven, luiheid is je van harte gegund tijdens je vakantie, na zo'n druk jaar......
;)

27 July, 2005 10:12

 
Anonymous Anonymous said...

Yo Sven!
Ziet er leuk uit die site!!!
succes en ik blijf je volgen...
=XXX=

18 September, 2005 21:56

 

Post a Comment

<< Home