Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, November 05, 2007

IAGC Canada Part 3

Goedemiddag!
Zijn we weer! Vandaag was de eerste dag van trainen.
Zelf ben ik even gaan hardlopen voor het ontbijt. Wat een gigantische lange saaie rechte wegen hebben ze hier, en KOUD dat t was, maar t was wel even goed. Ik beweeg natuurlijk weinig hier. Behalve wandelen dan, dat hebben we de laatste dagen genoeg gedaan. Vanaf vandaag gaan we dat zo min mogelijk doen, gewoon lekker rusten en trainen is het devies! Vanmorgen na het ontbijt dus even wat gerust in het hotel. Vanaf 1 uur mochten we trainen, vrije trainingen wel te verstaan. Dat wil zeggen dat iedereen op elk moment van de dag kon trainen, dus het was zaak de tijd zo nuttig mogelijk in te delen. Om 12 uur waren we in de inspringhal, aan de overkant van de straat van de echte sporthal. Heerlijke zaal, en daar hebben we ongeveer 1:15 getraind, met de bedoeling te wennen aan het speciale materiaal waar hierop gesprongen wordt. Ik vond het redelijk gaan, voor iedereen is de overgang weer iets anders. Na de ochtendtraining hebben we met z'n allen op de tribune een subway broodje gegeten, en daarna zijn we even een shopping mall ingelopen, waar ik eindelijk (stond al lang op mijn verlanglijstje) een trolly heb gekocht die met de handbagage mee kan.



In het winkelcentrum, vlnr: Alexander, Madeleine, Denise en Pascal

Rond half 5 gingen we weer trainen, zo'n 1,5 uur. Ditmaal in de wedstrijdhal en de inspringhal. Je kon duidelijk merken dat het al beter ging, en op wat kleine probleempjes na was ik zeer tevreden over deze training. Ik vind dat m'n springers zich kranig weren in deze overweldigende setting. Ze zijn nog erg onervaren, en ze staan daar op de trampoline alsof ze niks anders gewend zijn.

Morgen voor het eerst per schedule trainen, en we zien wel hoe het dan gaat! Morgen gaan we weer hele keuzes springen.



Ik ga nu even genieten van mijn colaatje, tot later!

Groetjes, Sven. (En de rest)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home