Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 06, 2007

IAGC Canada Part 4 (Wegens succes op herhaling)

Nou nou nou, zo kan het wel weer dames en heren.
Overweldigd door staande ovaties bij het betreden van de trampolinehal, bossen bloemen en dames die spontaan slipjes in mijn richting werpen, wil ik u melden dat ik ook maar een gewone Hollandse jongen ben, die slechts (zo schijnt het) is begiftigd met een aardige schrijfstijl. Oke ik overdrijf nu iets, maar dank jullie wel voor de positieve reacties :) Ben blij dat het tenminste nog gelezen wordt :)

Even over vandaag, wat een dag! Per schedule trainen, 2x. We hebben vanmorgen gewoon in het hotel ontbeten, en daarna hadden we een bijeenkomstje op het balkon in het hotel. We kijken namelijk uit over een zwembad in het midden van het hotel. In de chloorlucht van dat zwembadje krijgen we dan steeds de info over die dag. Vandaag hield de info het volgende in: we zouden gaan trainen om half 1 in de trainingshal, vervolgens wat gaan eten in het nabije winkelcentrum en daarna weer trainen.

Zo gezegd zo gedaan, we zijn met de public transportation (Lees: overvolle bus) naar de sporthal gegaan, en hebben daar onze eerste 45 minuten van training op de trampoline benut. Vond het niet zo heel lekker gaan, bij sommigen wel maar eerlijkgezegd had ik er niet zo'n goed gevoel aan overgehouden. Niks aan de hand overigens, pas over een aantal dagen beginnen de wedstrijden. We zijn vervolgens dus naar het winkelcentrum gewandeld en hebben daar dus wat gegeten. Mooi verhaaltje over Danique... Danique heeft een tijdje geleden besloten nooit meer kip te eten, aangezien daar "kippenpest" inzit.. Dus mevrouw moest PERSE rund hebben.. Prima, dat werd geregeld. In de praktijk werd over haar kipgericht gewoon wat BEEF heengeflikkerd, maar Danique had dit te laat door.. Een aantal kipstukjes later volgde er een zeer verontwaardigd gezicht toen ze realiseerde welk groot onrecht haar was aangedaan. Je begrijpt, mijn dag was gemaakt ;)

We hebben daarna nog even in het winkelcentrum gewandeld, en we zijn weer gaan trainen. De tweede training was in de inspringhal, gelijk gevolgd door de training in de wedstrijdhal. Op wat splinters in voeten, en wat last van wat enkeltjes, wat slappe beentjes en een paar traantjes na, ging het prima. Op dit moment waren de ouders van m'n triffis springers ook in de zaal, en volgens mij waren ze allemaal maar wat blij dat ze weer even hun ei kwijt konden bij hun ouders.

Na de training met zijn allen nog even een broodje subway genuttigd in de gang van ons hotel, en dat was het eind van de dag.

Morgen gelijksoortige dag, maar dan gaan we tussen de training lekker terug naar het hotel. Lekker uitrusten, zo hoort het. Het leven van een topsporter gaat dan wel niet altijd over rozen, maar lekker chillen in je hotel hoort er mooi wel bij.

Ik ga jullie op de hoogte houden, nu moet ik nog even aan de slag om alle keuzeoefeningen in te vullen. Tot snel allemaal!


Sven.



Nog even een fotootje van de schoolbus waar ik over vertelde in de eerste post. Dit is alleen wel een iets modernere versie.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home