Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, November 09, 2007

IAGC Canada Part 7

Goedenavond allemaal..

Dag 1 van de wedstrijden. Eigenlijk erg succesvol, mag ik wel zeggen! Over het geheel, want Madeleine Graaman was helaas de enige die haar oefening niet kon voltooien, ondanks de goede trainingen hier en de goede warming-up. Jammer, het mocht vandaag niet zo zijn. Danielle en Esther sprongen verrassend de finale in met een prachtige oefening. In de finale werden ze 5e, een prestatie van formaat en de dames waren er ook erg tevreden mee. Brenda Wagensveld en Talitha Hanff werden namens Nederland overigens 3e, dus er was reden genoeg voor een feestje vanavond. Dit feestje bleef natuurlijk alleen denkbeeldig want morgen wordt er weer wedstrijd gesprongen. Morgen zijn van Triffis Danique en Denise aan de beurt. Dat wordt spannend. Duim allemaal mee, ik ga nu echt mijn bed in, ben helemaal kapot van een lange dag vol spanning. Zestien uur achter elkaar bezig zijn is een beetje veel van het goede. Nu dus lekker uitrusten, maar om 6:15 AM gaat de wekker weer, om gebruik te kunnen maken van de vrije training in de wedstrijdhal. Als ik morgen wat meer tijd heb, zal ik meer schrijven. Weltrusten allemaal,

Groetjes.. Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home