Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, November 11, 2009

Dag 5 part 2

Das letzte abendmahl (haha)

Vanavond onze laatste avond hier.. We gaan niks bijzonders doen, filmpjes kijken hier en daar (zie 1 van de foto's hieronder).

Er zijn gelukkig heel wat keuze oefeningen gesprongen net op de training, maar niet bij iedereen ging het super goed. Dat was nog een beetje jammer, morgenochtend nog 1 training dat moet even een knallend einde worden van deze stage. Dan trainen we vrijdag nog in Alkmaar, en dan zondag gaan we lekker naar Russia!!!

We hebben voor we om zes uur gingen trainen even wat broodjes gehaald bij de Subway, vervolgens dus getraind en nu eten we die broodjes op. Dat leek me het handigst, want om pas om 8 uur of later naar een restaurant te gaan terwijl we vanavond ook nog een beetje moeten inpakken is niet ideaal.

We hebben aan het eind van de training uiteraard onze "gastvrouwe" Tilly hartelijk bedankt en haar een doosje bonbons aangeboden, en dit viel volgens ons wel in de smaak. De vriendelijke woorden van: we accepteren jullie helemaal als Bad Kreuznacher werden natuurlijk vriendelijk opgetekend en daarna zijn we snel naar huis gereden voor een lekker rustig avondje, zoals gezegd.

Duitsland was ook niet echt tevreden over het WK voor hen, en ik vertelde ze dat ze nog in hun handen mogen knijpen vergeleken wat er vandaag met Nederland is gebeurd. Heel jammer dat bijvoorbeeld Rea geen finale heeft weten te halen, na een hele goede verplichte oefening bood dat wel perspectief daarop volgens mij. De mensen van Kreuznach hier waren met een veertiende plek van Martin Gromowski niet blij, die wilden graag dat hij in de finale kwam. Toch denk ik dat het niveau daarvoor misschien wel iets te hoog was, maar hoe dan ook, het is wel duidelijk dat ze hier aardig hoge ambities hebben.

Hier onder zien jullie nog wat foto's van ons! Zoals bijna bij elke post deze week.. :) Morgenavond volgt er denk ik pas weer een update want onderweg gaat dat lastig worden!!

Dus tot dan, en volg ons ook allemaal in Rusland want daar ben ik ook van plan om flink wat te gaan posten en om jullie goed op de hoogte te gaan houden!

Groetjes!


We stonden hier in de krant! 6 Springers van Triffis Alkmaar zijn hier komen trainen etc etc etc en ze hebben tips gehad van Anna, die het vanzelfsprekend vond om aan de wens van de springers te voldoen en een keer een training gaf aan de Alkmaarse springsters.


In een andere krant woorden van eenzelfde strekking. Anna geeft tips, haha.


Groepsfoto met zijn allen plus Tilly Grusdat en haar man, die ook zeer nuttig was deze week.


Filmpje kijken!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Toch maar weer even een commentaartje voordat ik op jacht ga naar mijn paspoort waar ik ook graag zo'n mooi visumstempel in wil hebben.
Nog een goede training voor iedereen en een goede reis. Tot vanavond!!

12 November, 2009 07:58

 

Post a Comment

<< Home