Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, November 12, 2009

Inpakken... En wegwezen

Goooooooooodmorning Vietn...., eh Bad Kreuznach!!

Hoe gaat 'ie daar bij jullie? Hier nog immer sehr gut. We zijn zoals je op onderstaande foto's ziet de laatste spulletjes aan het inpakken alvorens we nog éénmaal richting de sporthal vertrekken voor de laatste trainungseinheit, oftewel trainingssessie. Het hotel zal hierna niet meer zo levendig zijn als met ons, voorderest is het enige kind wat hier ooit komt volgens mij de 2 kindjes van het echtpaar wat deze toko runt. Daarnaast heb ik slechts ouden van dagen gezien die in de buurt aan het wandelen zijn, of misschien zelfs, ja echt, nordic walken.

We hebben ons hier goed gedragen, ik heb geen enkele klacht whatsoever ontvangen dus volgens mij zijn we, mochten we hier ooit weer terugkomen om te trainen, wederom van harte welkom. Nou, het is mooi geweest, ik ga zelf ook even de laatste dingetjes inpakken. Dank jullie voor het volgen van deze weblog, dan schrijf ik ze niet voor niets, haha. En tot in Rusland, met elke dag updates!

Sven.


Pascal en Nadia waren eigenlijk al klaar met inpakken, maar poseerden even voor de foto. It's all for showbusiness. Maar Pascal trok wel haar rits van d'r tas eraf gedurende de totstandkoming van deze foto.


Denise probeert met haar volle gewicht de koffer dicht te krijgen


Daniëlle en Gaby aan het inpakken

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

goeoeoeoeoeoede reis terug! snel alles wassen en opnieuw inpakken, wat ervaringen uitwisselen thuis en dan vertrek naar Sint Petersburg!

12 November, 2009 13:09

 

Post a Comment

<< Home