Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, November 14, 2009

Link naar webcam St. Petersburg

Hier zit ik dan, om 2.39. Redelijk moe al, maar ik moet nog even wakker blijven tot drie uur. Dan komt de bus waarmee we naar Düsseldorf rijden alwarens we richting Rusland vertrekken.

Drie uur vraagt u? Ja, drie uur. Want we moeten om 7 uur aanwezig zijn in Düsseldorf, en als ik was gaan slapen, en nog een paar uurtjes m'n ogen dichtdeed bestond het gevaar dat ik in slaap viel en bleef slapen, en dat wilde ik natuurlijk absoluut niet hebben.
Even voor ik wegga een kleine tip. Hierop is het vrij goed te volgen straks de wedstrijden in Rusland als het goed is!! Het is een link naar een webcam in de zaal. Veel plezier daarmee!! En volg allemaal mijn blog weer in Sint Petersburg! Groetjes.

http://www.stpetersburg2009.sportcentric.com/vsite/vcontent/page/custom/0,8510,5220-199422-216645-47650-302000-custom-item,00.html

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yoo dude
waar blijft de volgende blog?
veilig aangekomen?

15 November, 2009 21:25

 
Blogger Unknown said...

Heey Sven, ondertussen veilig in Rusland aangekomen? (En hoe is het daar?)

Mijn training in Den Bosch sloeg nergens op trouwens: eerst even Rudolf en Fliffis gedaan, toen direct derde sprong in de kuil 803. en vierde sprong meteen 803< erachteraan, beiden gewoon soort van op m'n voeten geland (voor zover dat mogelijk is in zo'n kuil met gele blokken).
Daarna ook Fliffis in een "kuil" daarnaast (die was meer vergelijkbaar met de Triffis-kuil, één grote mat waarop je nog een beetje kon landen); ff weer op uitstrekken gelet, en dat was ook niet al te ver van 12 uur geloof ik. Voor de lol weer is een Randolf gedaan, lukt gewoon nog steeds =p (zat nog aan een 805 te denken, maar m'n verstand hield me tegen)

Na ff wennen ging het zo simpel allemaal, net alsof 't een eerste training na twee weekies vakantie was ('t is in feite alweer 3,5 jaar geleden geloof ik). En 't gevoel was fantastisch, heb die dubbels toch echt gemist!

Ze hebben daar trouwens echt een weergaloos sportcomplex, één grote springhal dus met 9 trampolines, twee valkuilen, twee dubbelmini en nog een trampo-tumbling, verder verdomd grote turnhallen met allerlei vernuftige beugels enzo, en in totaal worden er 65 sporten beoefend (ze waren tot onlangs grootste complex van de wereld, totdat Amerika laatst weer een grotere heeft gebouwd).

Ennuh, wens de meiden (op wie ik na vandaag weer stikjaloers ben) veel succes op het WAGC!

15 November, 2009 21:32

 
Anonymous Anonymous said...

Несмотря на визуальную простоту, регистрация в качестве ип предполагает выполнение надлежащих норм и правил, поэтому надежнее доверьтесь специалистам, которые имеют практический опыт такого рода. Если вы спросите, как оформить ип, вам ответят очень несложно.… Опытные юристы ООО "РЕГИСТРАТОР" возьмут всю процедуру оформления и регистрации вашей фирмы, на себя...

Юридические услуги: [url=http://www.registratorfirm.ru/openip/]ип оформление[/url]

09 March, 2013 16:10

 

Post a Comment

<< Home