Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, November 16, 2009

Video blog from Russia, part 1!

Dit is even een zeer snelle update na de vorige. Ik was nog met wat mensen in gesprek op msn en toen bedacht ik, om in de tussentijd, toch nog even iets nuttigs te doen. Ik zag dat ik ook de mogelijkheid heb om video's te uploaden naar blogspot, dus ik heb even een klein filmpje van vandaag in elkaar gezet. Ik hoop dat jullie het op prijs kunnen stellen, het filmpje zelf stelt verder bijzonder weinig voor.

Nu echt tot morgen!


3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

super, de live-beelden. We kunnen niet wachten tot we beelden zien van de trainingen en natuurlijk...van de wedstrijd!

17 November, 2009 06:49

 
Blogger xxx said...

Uiteraard stellen we dit op prijs, trouwens mooie oefening van jullie!
Hoor dat jullie nu even lekker aan het chillen zijn :). Het team ziet er relaxed uit hoor!!

groetjes, xxx

17 November, 2009 12:16

 
Anonymous Anonymous said...

hmm.. cognitively )

14 December, 2009 11:27

 

Post a Comment

<< Home