Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, August 12, 2010

Weblog Singapore YOG part 3

Hoi allemaal!
Vandaag weer een snikhete dag in Singapore. Zelfs net, tijdens het eten en de wandeling daarna richting de bus, brak het zweet me uit. Lekker fris, dus na een fris doucheje, die ik overigens deelde met het lokale ongedierte (salamander of some kind) zit ik nu weer opgewekt achter de laptop een verhaaltje te tikken voor de volgers thuis.

Vandaag was eigenlijk exact hetzelfde programma als gister. We hebben weer twee keer getraind. Morgen gaan we 1 keer trainen. We hebben vandaag ook wat tegenstanders van Denise gezien. Zoals jullie allemaal weten is Denise een uitstekende springster, echter haar tegenstand is van bijzonder hoog niveau. Er zijn een paar meisjes die we hebben gezien waarvan ik denk dat Denise die zeker kan hebben, maar vandaag sprong ook een meisje uit Wit-Rusland wel van een zodanig hoog niveau, dat ze niet zou misstaan bij een senioren EK finale.

Afwachten dus, en presteren zo goed als op dit moment mogelijk is, dat is het devies. Afgezaagd, maar 100% waar.

Morgen hebben Denise en ik afgesproken om na de training de was te gaan doen in de daartoe beschikbaar gestelde wasmachines in het Olympisch Dorp. Dit zal ongetwijfeld een bijzondere ervaring worden gezien mijn wascapaciteiten, en dan hebben Denise en ik ook nog eens de voogdij gekregen over de waszak van Tess Moonen, de turnster, omdat ze morgen door haar trainingsschema zelf niet in staat is de was te doen. Als je dus een turnster op TV ziet waarvan je denkt, goh is dat nou een pakje of een monokini, dan heeft u Sven en Denise daarvoor te danken.

Nee hoor! Komt allemaal goed. Ik zal hieronder nog wat foto's plaatsen die gisteren zijn genomen. De derde foto zijn Denise en ik bij de trampoline, de tweede foto is de foto van het gebouw waar we trainen vanaf de buitenkant, en de eerste foto is een foto die het noodweer van gisteren illustreert.

Tot morgen allemaal!!













3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Triffissers!
"morgen" waarvan jij spreekt is toch de dag van de opening.....vandaar 1 training begrijp ik. En daarna geht es los!
Spannend om te zien welke tegenstand er is, uit welke landen doet een springster mee? En zijn er springsters bij die Denise eerder (bijv. op de jeugd EK of op de WAGC) is tegengekomen?

Het is dus buiten erg warm bij jullie, hoe is het in de trainingshal, wedstrijdhal (hebben jullie die al mogen aanschouwen?) en op de kamer?

morgen is heb ik begrepen de openingsceremonie live te volgen op de website van het IOC. maar ja..voor ons Hollanders is dat wel midden op de (werk!)dag.

Groetjes uit een regenachtig Alkmaar (duhh)

12 August, 2010 15:33

 
Anonymous Anonymous said...

Hee Sven en Denise.

Ik vind je dag verslagen heel leuk om te lezen. En al mooie fotos. maar vraag even aan wa of jullie met hem op de foto mag.

Ik lees dat er de 13e opening is maar volgens mij is het de 14e de opening.

maar voor morgen een lekkere training en fijne wasdag.

groetjes.

12 August, 2010 18:18

 
Anonymous Anonymous said...

Hee Sven en Denise,

Ik wil jullie heel veel succes wensen en Denise ik weet dat jij alles kan, je bent mijn toppertje chikkie!

Groetjes,

Linda

12 August, 2010 19:01

 

Post a Comment

<< Home