Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 24, 2009

Eindfeest en terugreis

Hallo allemaal,

Met het gevaar dat niemand dit meer leest, laat ik jullie toch nog even weten hoe de terugreis is verlopen en hoe het eindfeest was. De reden dat ik dit pas op dinsdagavond doe is dat ik echt behoorlijk ziek was tijdens de terugreis, en maandag ook nog de hele dag op bed heb gelegen. Even was ik bang voor de Mexicaanse griep, maar voor zover ik kan inschatten zal dat niet het geval zijn, aangezien ik me vandaag alweer wat meer levend voelde.
Het eindfeest vond plaats in de Warschawski Express, een soort winkelcentrum/bioscoop/speelhal tezamen onder 1 dak. De kinderen kregen allemaal een pasje waarmee ze ongelimiteerd de videospellen mochten spelen in de immense speelhal, en de volwassenen (lees: trainers en juryleden) hadden elders een klein feestje. Het was een gezellige avond en de springers hebben het volgens mij naar hun zin gehad. Er was ook een dansvloer, dat is natuurlijk nog veel interessanter dan schieten op een beeldscherm, dat is zoooo 2007.
In het hotel hebben we nog even doorgefeest, maar volgens mij ging uiteindelijk iedereen wel enigszins beschaafde tijd naar bed. De volgende ochtend hebben we de tassen ingepakt, een klein beetje door de winkelstaat in de buurt gewandeld en begonnen we om 12.00 uur aan de terugreis. Reizen op Russische vliegvelden houdt gewoon in, heel langzaam vooruitstiefelen, wachtend op het ene stempeltje, naar de andere controle, naar het andere stempeltje, opnieuw beginnen, u mag gratis voorbij start etc, tot we uiteindelijk binnen 3 minuten een hamburger naar binnen konden schuivelen en zo het vliegtuig indoken. Deze hele gang van zaken bracht mij zo van de rel, dat ik vanaf dat moment in het vliegtuig koorts had. Ik hoop dat ik niemand heb aangestoken, maar de eerste berichten van dat dit wel zo is hebben mij inmiddels al bereikt. Helaas.
De terugreis met de taxi vanuit Düsseldorf was dan ook geen pretje. Daar zit je dan met je koorts, je hoofdpijn en je kriebelhoest. Maargoed, we zijn lekker veilig thuisgekomen, iedereen is er weer heelhuids, en we gaan van de week weer verder met trainen. Op weg naar volgende wedstrijden!
Tot snel!

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Zelf wanneer jullie allang al terug zijn kom ik nog steeds ff kijken. Je weet nooit wat er in 2 dagen tijd kan gebeuren...

En heel erg bedankt dat je ons op de hoogte hield. Heb de finale van kirsten en denise online gezien super en beterschap

25 November, 2009 00:03

 
Blogger Unknown said...

Sven, bedankt voor de stukjes.
Zo heb ik alles fantastich kunnen volgen!
Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
Beterschap en op naar het volgende EK/WK!

Groetjes,

Linda

25 November, 2009 10:10

 
Anonymous Anonymous said...

tja, vervelend Sven dat je ziek werd. Maar ook wij willen je bedanken voor de begeleiding van die topmeiden die met je meegereisd waren. Ook de resultaten die je met ze neergezet hebt waren fantastisch. Wie weet hoe het volgend jaar in Metz zal gaan?? ten opzichte van twee jaar terug is dit voor de meesten weer een giga stap vooruit. Succes

25 November, 2009 19:39

 

Post a Comment

<< Home