Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, November 18, 2009

Verslag dag 1!

Hello everybody!

Ik sluit deze dag af met een wisselend gevoel. Later vertel ik er meer over, maar Kirsten heeft het heel keurig gedaan en is 20e geworden. Daniƫlle en Gaby zijn 10e geworden op 0.4 van de finale, dat was echt heel jammer. Nadia en Pascal hebben de finale ook gemist, omdat het begin van de oefening niet sterk was, en daarna flink moest worden aangepast. Gelukkig hebben ze hun oefening wel uitgesprongen en daar ben ik zeer blij mee.
Vanavond volgt nog veel meer, en de video's zelfs ook!!
Tot dan! Nu gaan we eten. Groetjes Sven

6 Comments:

Blogger xxx said...

eet smakelijk, ik kijk naar het filmpje uit!! Kreeg veel email en via de telefoon complimenten over de oefening!! Goed gedaan coach.

groetjes, xxx

18 November, 2009 16:48

 
Anonymous Anonymous said...

Eetsmakelijk, ook ik kijk uit naar de filmpjes heb het geprobeerd te volgen met de life cam in de zaal maar helaas werkt deze niet echt bij mij op de computer.

Groetjes

18 November, 2009 17:47

 
Blogger Schutjes said...

Hai allemaal,
Vanmorgen toch maar op mijn werk achter de webcam gaan zitten (dure voor mijn baas, ha ha). Het eerste wat ik van onze springers zag was Kirsten die inderdaad een mooie oefening sprong, goed gedaan meid! Het is alleen soms lastig te zien omdat de webcam wel wat vertraging geeft dus soms niet goed te zien of er echt netjes wordt gesprongen.
Toen kwam ik er tot mijn verbazing meteen achter dat er maar 1 oefening wordt gesprongen, blond he want de rest van de family wist dit dus wel.... en ik maar wachten op oefening 2!
Toen kwam synchroon: jammer dat hier geen finaleplaats uit is gekomen, Danielle en Gaby met maar 0,4 verschil en Nadia en Pascal door een begin die niet helemaal goed ging; maar meiden: jullie stonden daar maar wel in dat verre Rusland! En een heleboel kunnen dat niet zeggen. Blijf vertrouwen houden in jezelf!
Ik heb dat in ieder geval wel in jullie.
Dikke knuffel van Irene en de rest van de schutjes.

18 November, 2009 17:54

 
Anonymous Anonymous said...

Hoop, dat jullie lekker hebben gegeten. Bij mij werkte de cam gelukkig wel heel goed, geen vertraging (ziggo he;)). Het pixelgehalte was niet zo goed dat ik de gezichtsuitdrukking goed kon zien, maar ruim voldoende om jullie "springstylen" te herkennen. Ik heb met bewondering gekeken, want jullie hebben het toch maar even gedaan! Jammer dat er net geen finaleplaats inzat, maar jullie mogen hartstikke trots zijn. Zet hem op de komende dagen en ik zal zeker weer jullie volgen via de cam.

Anna

18 November, 2009 18:37

 
Anonymous Anonymous said...

Hoi Ladies en vagebond Sven

Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
We leven mee!

Hartelijke groeten van
Bo en de andere Betten

18 November, 2009 19:59

 
Blogger Unknown said...

Hi Sven,
Ik ben benieuwd naar de filmpjes. Ik heb wel de hele tijd de webcam aan gehad maar als je aan het werk bent is het toch moeilijk te volgen.
Bij de Ostseepokal 2010 gaan ze tegelijk met de webcam ook de live scores op de site proberen te zetten, vertelde de maker van de scoresoftware die daar gebruikt wordt mij vandaag. Dan is het voor de kijkers op afstand wat beter te volgen.
Zijn er nog plannen om een video- reisverslag te maken en op te sturen naar het TROS tv-programma Z@ppSport?
Die gaan in principe zelf niet naar buitenlandse wedstrijden, maar zenden zo nu en dan wel verslagen uit die opgestuurd worden, heeft een redacteur mij vorig jaar verteld. De doelgroep van het programma is t/m 12 jaar, dus dat moet kunnen lijkt me.

Groeten,
Theo Deckers

18 November, 2009 21:53

 

Post a Comment

<< Home