Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Thursday, November 19, 2009

Dag 2 voorlopige update

Hoi hoi!
Even een kleine update van vandaag. Zoals gezegd had ik persoonlijk geen springers die in actie kwamen vandaag, maar Steffie, Suzanne en Romee kwamen wel in actie in de sterke klasse 13-14. Suzanne en Steffie deden het goed, Romee viel helaas na 8 sprongen. Helaas dus geen finale vandaag, vanavond is er nog training voor iedereen, en voor degenen die morgen in actie komen (Denise) is er zelfs training in de wedstrijdhal!
Vanavond volgt er weer een update over hoe dat ging, ik hoop alleen dat internet vanavond wat beter werkt hier dan gisteravond, dat was echt een ramp.
Groetjes!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

het is denk ik weer lastig met internet vandaag...ons geduld wordt op de proef gesteld. Gelukkig is de organisatie vrij vlot met het plaatsen van de scorelijsten.
Ik heb begrepen dat de training vandaag heel goed was; Denise, morgen is jouw dag meid, zet hem op!
En als jullie nog even tijd hebben om te kijken opde officiƫle WAGC website: het synchroonpaar op foto 18/11 nr WAGC-9 komt ons heel bekend voor!

Alice

19 November, 2009 20:01

 
Anonymous Anonymous said...

mijn toitoitoi is natuurlijk ook bedoeld voor de andere Nederlandse meiden die morgen individueel en synchroon in aktie komen! we volgen jullie op de voet.

Alice

19 November, 2009 22:07

 

Post a Comment

<< Home