Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, November 18, 2009

Video verslag 1!

Goedenavond!

Ik heb al de hele avond gezocht naar internet. Ik maar zoeken, en zoeken. Het hele immense hotel afgewandeld, twee keer een nieuwe internetcode gekocht, en ja hoor... Om 11 uur 's avonds heb ik in de hotellobby dan uiteindelijk een toegang tot het Russische www!! Joehoe, jullie natuurlijk ook blij, want nu komt die video erop!

Dus ik stop met praten over onzin, de beelden lijken me onderaan dit bericht voor zich te spreken.

Ik heb vanavond goed nieuws gehad. De meiden die vrijdag en zaterdag nog wedstrijd hebben, krijgen morgenavond en vrijdagavond nog ruim de gelegenheid om te trainen op de wedstrijdtrampolines. Hier waren ze zeer over verheugd.

Over vandaag, waar ik in het vorige bericht al kort op ben ingegaan, ben ik niet super tevreden. Vooral omdat een finale haalbaar was en niet gehaald is, maar met name omdat Pascal en Nadia niet het uiterste uit hun mogelijkheden hebben gehaald vandaag. Goed, zoals ik ook al tegen hen zei, gelijk weer vooruitkijken want ze hebben zaterdag nog een individuele wedstrijd, en die is erg belangrijk.
Op de beelden ontbreken helaas Daniƫlle en Gaby, deze mochten niet gefilmd worden. Denise filmde, maar de camera werd door een Rus met een Melkert-baantje uitgezet.
Geniet van de film, morgen hebben mijn springers slechts training, en dan vrijdag en zaterdag geht es wieder richtig los!! Ciao! Tot morgen :)


2 Comments:

Blogger xxx said...

leuke film! Vanmorgen bekeek ik het vanaf de andere kant (webcam)! Jammer van de kgb, die dan weer roet in het eten gooit :). Dit filmpje heeft een betere kwaliteit, en daarom kan je ook wat schoonheidsfoutjes ontdekken! Al met al, allemaal goed gedaan, inclusief trainer Mooij.

Welterusten, xxx

18 November, 2009 22:52

 
Blogger Schutjes said...

Pas maar op dat ze jullie niet oppakken en in de kerkers gooien als ze deze illegale film op het internet ontdekken! Je hebt de film toch wel gecodeerd zodat de russen hem niet kunnen volgen? Geintje... En inderdaad, de gedachten weer opnieuw programmeren naar de nieuwe oefeningen. Succes voor de nederlanders die morgen hun wedstrijd moeten springen en succes voor degene die alleen gaan trainen morgen.
Sven, bedankt weer voor dit nieuwe verslag op je weblog.
Welterusten en succes met je meiden.
Irene en de rest

18 November, 2009 23:16

 

Post a Comment

<< Home