Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 17, 2009

Live from the lobby

Hello people.

Wij zijn er klaar voor. Daniëlle en Gaby, Nadia en Pascal en uiteraard ook Kirsten zijn er klaar voor. Morgen hebben zij wedstrijd. Net na de training hebben we gegeten en nu ligt iedereen op bed. We hebben een groepsbespreking gehad, en daarin werd de springers gemeld dat we morgen om 8 uur ontbijten. Didi en Denise gaan daarna gelijk mee naar de sporthal, zij trainen bij de vrije training van 9 uur tot 9uur55. Gelijk daarna hebben zij de eer om de Nederlandse vlag de wedstrijdarena in te dragen. De opening begint namelijk om 10 uur, en het is vrij lastig voor Nederland, omdat we dan eigenlijk training hebben staan. Omdat Denise en Didi die anders zouden missen gaan die 40 minuten eerder dus deelnemen aan de vrije training. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat die omdat ze meedoen aan de opening, vandaag niet op de trampoline staan.

Kirsten, Saskia, Jolanda, Mieneke en William zijn vandaag tussen de middag in de Hermitage geweest, en dat beviel ze erg goed. René en ik zaten rustig in het hotel een beetje te genieten van de rust. Ik begrijp van al deze mensen dat ze graag de groetjes aan het thuisfront willen overbrengen, dus bij deze!

Nou goed, ik moet zeggen, ik voel me goed. Ik heb er vertrouwen in, al een paar weken wel. Ik hoop dat het morgen super gaat, uiteraard, want dat is leuk voor de springers! Uiteraard ook leuk voor de coach. Maar de positieve coach wint altijd, heb ik ooit eens gelezen op een boeiende website. (Positieve coaches winnen altijd, tip voor google).

Nou, morgen horen jullie ALLES. Tot dan! En duim maar mee, baadt het niet... jawel, dan schaadt het niet!

2 Comments:

Blogger Schutjes said...

Uiteraard duimen we voor het goede doel! en we gaan er helemaal van uit dat dat gaat helpen. Houd allemaal het positieve gevoel vast en meer als je best kan je niet doen zei mijn wijze oma altijd. En bovenal: geniet van je momenten aldaar!
Toi toi toi

17 November, 2009 19:32

 
Blogger xxx said...

De groeten terug aan iedereen en heeeeeeeel veeeeeeeeel s6 allemaal!! Hoop dat we een glimp op kunnen vangen via de webcam, maar dat zal wel niet.

s6 morgen

gr. xxx

17 November, 2009 19:42

 

Post a Comment

<< Home