Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, November 20, 2007

Back to business as usual

Hallooooo daar ben ik weer..

Hoe gaat het met jullie? Ahh, mooi, fijn om te horen. Met mij gaat het ook allemaal goed! Tijdje best moe geweest, zal wel niet door de jetlag komen, maar wie weet had het er toch iets mee te maken. In ieder geval, we zijn allemaal weer in Nederland al een weekje nu, en ik ben in ieder geval erg druk geweest. Voor mijn studie is een plan bedacht zodat ik halverwege 2009 kan afstuderen. Het wordt ook wel eens tijd, lijkt me. Maar er zal nog wel wat moeten gebeuren voor het zover is natuurlijk.

Bij Triffis begint het ook weer een beetje normaal te gaan. De springsters die mee waren naar Canada hadden eerst een aantal dagen vrij, en daarna hadden ze eigenlijk allemaal wel last van een oude dieselmotor start. Kwamen beetje traag op gang dus, maar het begint er nu weer op te lijken. Ikzelf ben de komende tijd ook nog erg druk met het verzorgen van lessen voor scholen, dus ook 'tussen de middag' ben ik tegenwoordig vaak in de zaal te vinden. Leuk is anders, (veel herhaling, je kan nooit ergens dieper op ingaan want klassen zie je maximaal 2 of 3 keer) maar a man's gotta do what a man's gotta do.

Ik ga jullie nu alweer verlaten, want er staat een kappersappointment op het schema. Tot de volgende post!

Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home