Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, November 12, 2007

IAGC Canada Part 10, The Saga Continues

Hooooii,

Nou nou, gossie gossie gossie, wat een gebeurtenissen vandaag. Geheel tegen de verwachtingen in kan ik nu bloggen, terwijl ik al bijna boven de Atlantische Oceaan had moeten zitten. Wat er gebeurd is, vraagt u zich nu en masse af? Dat zal ik u vertellen.

Vanmorgen met de bus naar Montreal gereden, en daarna zijn we helemaal rondgereden daar. We hebben alle bezienswaardigheden heel even bekeken tijdens het rijden, zoals China Town. Zelf vond ik de typisch Amerikaanse steegjes nog het leukst, ook al zijn we nog immer in Canada. We zijn ook bij het Olympisch Stadion geweest en zelfs in de hoge toren die daarboven uitkijkt. Prachtig panoramisch uitzicht uiteraard.

Tot zo ver alles goed, toch?

We vingen via via op dat onze vlucht geannuleerd zou zijn. Lang verhaal heel kort, ja het vliegtuig is geannuleerd doordat 'ie kaduuk nog in Nederland staat gerepareerd te worden.
Wat een drama, dachten wij. Maar toen hoorden we dat in het Hilton hotel mochten overnachten, en daar waren de kids allemaal enorm blij mee. Ik had ook wel lekker naar huis gewild, maar als je dan toch een nachtje moet spenderen ergens, doe dat dan maar gratis in het Hilton. Vanavond zou ik het liefst nog even uitgaan hier, dit lijkt me best een leuke uitgaansscene, die Alkmaar any day of the week dik verslaat.
Tot zover deze update, morgen vliegen we rond 2 uur Canadese tijd via Parijs, als het goed is. Een hoop gedoe, maar ik citeer uit het rijke vocabulaire van mijn jeugdidolen als ik zeg: "Altijd blijven lachen". :) :) :)
Groetjes, Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home