Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Tuesday, April 29, 2008

EK Denemarken

Lectori Salutum,

What's up in het koude kikkerlandje der Nederlanden? Ik vertoef in Denemarken momenteel, en hier is het zo mogelijk nog erger. Het regent al uren non-stop. Niet echt iets waar je blij van wordt. Maar waar ik wel blij van wordt, is dat ik hier ben om het EK te springen!

Mijn laatste EK was in 2004, dus ik vind het wel erg leuk dat ik hier weer mee kan doen. Gisteren vertrokken we vroeg richting Danemark, en de reis ging ondanks een slow start vrij vlotjes. We werden vervoerd in de (een) spelersbus van de KNVB, dus wie weet zat ik wel op de stoel waar een tijdje terug Quincy Owusu-Abeyie (Nederlands International -21) stiekem scheetjes zat te laten. Fijn idee, toch?

Vandaag gaan we trainen, en voor de rest weet ik nog niets van de plannen. Ik geloof dat het daarbij ook wel blijft. De jeugd is nu al aan het trainen. Danielle van Ruitenbeek van Triffis is hier ook, zij mag synchroon springen met Tara Fokke. Heel leuk voor haar, en nu zijn we dus met 2 mensen van Triffis hier.

This is it for now, kom elke dag even terug voor een update, want ik zal deze week weer even een (semi)trouwe blogger zijn.

Groetjes, Sven.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home