Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Monday, August 23, 2010

The final weblog from Singapore!

Dag luitjes,

Het zit er op! Denise en ik hebben vandaag nog samen met Patrick en Tess naar schoonspringen gekeken. Best leuk, ook daar was China de beste.

Vanmorgen heb ik gefitnesst, maar kon het vandaag niet super goed volhouden. Heb natuurlijk mijn best gedaan maar mijn lichaam stelt zich gewoon alvast weer in op de tijdzone van West Europa. Over tijdzones gesproken; vanavond Nederlandse tijd 18.15 vliegen wij richting Nederland. Dan is het hier 00.15 dus dan hoop ik een goede nachtrust te kunnen maken. Dinsdagochtend vroeg komen we aan in Nederland.

Ik heb nog wat foto’s beloofd en middels deze blog kom ik uiteraard mijn belofte na. Ik heb wat foto’s van gisteren en van vandaag gedaan, omdat we gister ook wel wat leuke dingen hebben gedaan. We zijn naar Marina Bay gegaan, en daar was een winkelcentrum van Dubaiiaanse proporties. Evenals een hotel die echt zelfs de proporties van Dubai overtreft. We hebben daar vanaf de andere kant nu de plek gezien waar de openingsceremonie plaatsvond, en van daar uit zijn we met de taxi naar Little India gegaan. Best apart, zo’n Indische wijk. Daana weer met de metro verder naar de turnwedstijd van Tess via wat, uiteraard, winkelcentra. We hebben niet zoveel gekocht (sorry thuisblijvers), want het was op de meeste plekken niet goedkoop om even een leuk shirtje of wat dan ook mee te nemen. Zegmaar Nederlandse prijzen x 1,5. Vanavond om 19.15 plaatselijke tijd worden we opgehaald dus ik zal er vandoor moeten gaan om de laatste dingetjes in mijn koffer te deponeren!

Anyway, ik wil alle volgers van deze weblog bedanken voor de ‘aandacht’, want soms waren het er best veel! Op het toppunt zelfs 260 authentieke bezoekers per dag. (Sommige mensen kwamen meerdere keren, maar 260 verschillende computers, zegmaar.) Deze weblog zal weer even ter ruste gaan, maar komt natuurlijk terug in November voor de Jeugd WK (WAGC) waar een viertal Triffis-springers dit jaar aan mee gaat doen om de Nederlandse eer te verdedigen. Ni hao allemaal, en tot ziens!

Sven.



Fotootje




In het Sky Sands winkelcentrum




Een metrostation in Little India




Een schoonspringster

1 Comments:

Anonymous De Schutjes said...

Hai Sven en Denise,

Bedankt voor je trouwe dagverslagen, ondanks de teleurstelling toch geschreven na de wedstrijd, petje af. Wij hebben op deze manier toch een beetje achter de schermen van de YOG kunnen kijken.
Uiteraard gaan wij in november weer als trouwe fans het nieuws volgen vanuit Metz. Een goede terugreis en we zien elkaar vast van de week weer in de zaal.

Groetjes Ton, Irene, Sanne en Lara

23 August, 2010 11:44

 

Post a Comment

<< Home