Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, August 21, 2010

Weblog, the day after! (part 1)

Edit: deze post wilde ik eerder vandaag online zetten maar er waren internetproblemen.

Zo, het zit er dus op.
Het wedstrijdgedeelte dan, uiteraard. Want we zijn hier nog tot 23 Augustus, en 's ochtends vroeg op 24 Augustus komen we weer aan in Nederland.

De aanleiding dat ik deze blog wat eerder online zet vandaag, is omdat er gewoon niet zo heel veel te doen is today. Denise en ik zitten duidelijk even in de "bijkom" fase. Vanavond gaan we natuurlijk naar Tess kijken, dat is duidelijk! Want ze heeft brug-finale, en we duimen en hopen op een medaille natuurlijk.

Over medailles gesproken, zojuist heeft Rick (handboogschieten) Nederlands eerste medaille binnengesleept! Het zilver! Prachtig en vanavond om 22.00 is hier een zogenaamde medailleviering! Ik weet niet of ik dan de mogelijkheid heb om daarna nog te bloggen, daarom vertel ik nu alvast even wat we vandaag gedaan hebben.

We hebben lekker uitgeslapen, daarna ben ik gaan fitnessen en heeft Denise samen met Tess allerlei 'goodies' voor de mobiele telefoon etc in de wacht gesleept bij het Cultural Educative Programm hier. Daarna zijn Denise en ik gaan tafeltennissen, en ik twijfel of mijn rugspierpijn komt van het fitnessen of van het pingpongballetje oprapen, haha.

Ik heb net eigenhandig de was gedaan, de wasmachine was eerder een sta-in-de-weg dan dat hij echt nuttig was. Ik had laatst thuis wat problemen met wasmachines maar dat is kinderspel bij wat er hier aan de hand is. Compleet random krijg je piepjes, geluidjes, melodietjes zelfs en andere meldingen over dat er iets a) goed is, b) niet goed is, of c) iets anders aan de hand is.
Lang verhaal kort, mijn was ruikt weer fris, en ik ben er een uur mee bezig geweest.

Nu zit ik even op mijn kamer wat filmpjes van de wedstrijd van gister te bekijken. Leuk hoor! Enne, ofcourse, nu denk ik er weer aan.. Ik had voor de blog van vandaag wat foto's beloofd, dus daar houd ik me aan! Ze komen alleen in de blog van vanavond, dus als je halverwege de avond kijkt bij jullie dan staan ze er zeker op.

Voor wat betreft de planning de komende dagen.. Ik denk dat Denise en ik morgen Singapore eens ingaan. We gaan een middagje wat dingen bekijken hier. De dag erna, de dag van ons vertrek alweer, gaan we bij schoonspringen kijken. Dat lijkt ons echt hartstikke leuk, de 3 meter plank voor meisjes. We zijn benieuwd! (Denise moet niet te enthousiast worden, straks wil ze nog overstappen, haha).

Doeg allemaal, Sven.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

we kijken al rijkhalzend uit naar part two van deze blog (en vooral naar de foto's. Ik vraag me af.....wat er zo cultural is about goodies for the mobil phone :-)

21 August, 2010 18:00

 

Post a Comment

<< Home