Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Friday, August 20, 2010

Wedstrijddag Blog

Well hello trouwe volgers,
Ook al heb ik vandaag wel iets minder zin om te bloggen dan de afgelopen dagen, doe ik het toch! Ondanks alle bemoedigende smsjes, tweets, reacties bij de weblog en andersoortige vormen van steun, balen Denise en ik er wel van. De verplichte oefening begon gewoon keurig, zo hoort het ook. Gewoon een nette oefening. 25,8 is ook echt keurig en hiermee stond ze 8e na de verplichte oefening. Het frustrerende is, dat als Denise een keuze zoals ze kan had geproduceerd, ze wel ruim in de finale had gestaan. Goed, dat geldt voor iedereen enzo, dat snap ik. Toch vind ik daarom dat we een klein beetje terecht balen.

Verder wil ik natuurlijk ook laten weten dat ik erg blij was hier deel van uit te maken, dat ik het erg gaaf vind dat Denise deze kans heeft gekregen en dat we tot nu toe echt genieten van de omgeving, sfeer, en de hele happening. Morgen en de twee dagen daarna gaan we lekker toeristisch doorbrengen verwacht ik, en we zullen ons best doen om zoveel mogelijk andere sporten te bekijken. Vandaag hebben we uiteraard ook de trampolinewedstrijd van de mannen bekeken. Grote verrassing, een ander toptalent dan het Chinese toptalent ging met het goud aan de haal; Alexander Satin of Ukraine. Prachtig gedaan.

Morgen zal ik foto's die zijn genomen van de wedstrijd op deze weblog plaatsen. Vandaag stuur ik jullie even deze link mee: Verslag YOG Denise.

Tot snel allemaal! :) Groetjes, Sven.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

je teleurstelling is begrijpelijk want jullie zijn niet van het "meedoen is belangrijker dan winnen" maar hé, 1,5 maand geleden wisten jullie nog niet eens dat Denise naar de Spelen ging, en er dan toch zo staan tussen de wereldtoppers, petje af!

21 August, 2010 10:31

 

Post a Comment

<< Home