Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, August 18, 2010

Weblog part 9

Hoi everybody!

Deze keer een weblog vanaf de iPad, dus ik hoop dat er niet teveel typefouten in zitten straks! If so, forgive me.

Well, what did we do today.. Vanmorgen zijn we gaan trainen. We hadden afgesproken dat als het goed ging, dat de enige training van de dag zou zijn. En het ging heel lekker. Zelfs 's ochtends een hele keuze. Dat belooft wat, want dat is niet Denise's favoriete moment van de dag om te trainen. Toch is dat gelukt, en hadden we vanmiddag even lekker vrij. Niet te veel gedaan. Gewoon ontspannen. Aan het eind van de dag ben ik richting de technical meeting van de FIG gegaan. Daar is ons verteld hoe de wedstrijd in zijn werk zal gaan. Waar we om hoelaat moeten zijn, waar we heen moeten lopen naar de oefeningen.. Alles is tot in de details geregeld voor de media. The kiss en cry corner is er natuurlijk voor de reacties na de oefeningen. Toen de president van het technische comité trampolinespringen, Horst Kunze (GER) die woorden uitsprak voelde ik voor het eerst wat zenuwen. Lekker, daarvoor komen we hier. Jetzt geht's los!

Morgenochtend hebben we weer een training om 10 uur. We hebben weer besloten dat als dat gewoon goed gaat, we de rest van dd dag uitrusten. De dag erna is namelijk al de wedstrijd. We hebben dan 's ochtends een podiumtraining, en daarna wedstrijd die middag gelijk. Wordt dus een lange en zware dag. Maar wel een geweldige dag! Dat staat voor mij al vast.

Vandaag nog een interessant gesprek met een trainster van zwitserland. We hadden het over China. Ongekend interessante verehalen over hoe ze het daar aanpakken. 3 jarige leeftijd beginnen is geen uitzondering. Internaten, speciale juryleden voor hoogte en verplaatsing. 33 nationale trainingscentra. Tsja.. Twee andere werelden zou ik zeggen.

Anyway, Denise lag vandaag weer lekker vroeg in bed, en ik ben nog even een potje wezen poolen. Niet geheel onverdienstelijk maar uiteindelijk trokken Marcel (Kleuskens) en ik toch aan het korte eind vandaag tegen Karl. Als excuus heb ik uiteraard mijn spierpijn die ik heb opgelopen na het fitnessen van gister. Autsj.

Na de wedstrijd van denise neem ik nog wel een keer revanche. Morgen de laatste blog voor de wedstrijd, met wat foto's van denise op de training. Doei doei!!

2 Comments:

Anonymous De Schutjes said...

Hai daar,

Nu begint het inderdaad te kriebelen, nog 1 dag en dan: knallen! Reken maar dat wij hier voor onze computer zitten te kijken, helaas is het mijn vrije dag en kan ik nu niet uitslapen maar dat hebben we er dan wel voor deze keer voor over! Voor morgen: nog een goede training gewenst en voor vrijdag: Denise, pers er je beste oefening ever uit!

Groetjes Ton, Irene, Sanne en Lara

18 August, 2010 19:07

 
Anonymous Anonymous said...

Hoi,
Wij kunnen dan toch kijken om half 6 in de ochtend ??
Weet iemand via welk kanaal ??Er staan er zo veel !!!!
Groetjes en veel sukses !!!
Mirthe

19 August, 2010 12:39

 

Post a Comment

<< Home