Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Saturday, August 21, 2010

Weblog, the day after (part 2)

Hello everybody!
Eindelijk vanuit een geairconditioneerde internet-kamer!! De letters van mijn toetsenbord zijn niet meer te lezen vanwege al het zout wat er op is gecondenseerd van mijn voorhoofd, maar dit keer zit ik lekker frisjes achter de laptop. Om jullie natuurlijk weer van wat leuke anecdotes te voorzien.

Here we go.

Vandaag hebben we gekeken naar de wedstrijd van Tess. Ze kon net niet het uiterste eruit halen en daarom werd ze vijfde, een medaille had er vandaag voor haar ingezeten, dus ook in dat kamp was er vandaag niet alom tevredenheid. Tevredenheid was er uiteraard wel bij de handboogschutters die met Rick een zilveren medaille in de wacht sleepten. Van harte gefeliciteerd nogmaals, ik kan me voorstellen hoe jullie je voelen en ik hoop dat echt ook een keer mee te maken.

Ik was gister nog iets vergeten te zeggen; Denise heeft gisteren dopingcontrole gehad. Ze was er al bang voor, en ja hoor, direct na de voorronde stonden ze klaar met een papiertje. Denise had het niet gelijk door, maar toen het kwartje viel.. Onweer op haar gezicht, en dat stond er al vooral net na de keuzeoefening uiteraard. Maargoed, uiteindelijk viel het mee! Denise heeft weer wat geleerd! En goed leren mikken in een bekertje, haha.

Na de wedstrijd van Tess vandaag liepen we met fysiotherapeut Vincent naar buiten, omdat hij had geregeld dat we in een taxi terug konden naar het Olympisch dorp. Toen zagen we dat de Olympische finale 100m sprint voor mannen in het atletiekstadion plaatsvond op dat moment. Wij zetten het op een lopen en zagen toen de finale. Een Jamaicaan versloeg iedereen en won in een tijd van 10.42. Dat gaat hard zeg!!
Op de tribune hoorde Denise trouwens de naam Husain Bolt. Ze zegt, waarom hebben ze het hier over die zangeres? Ik vraag: "Welke zangeres?". "Ja", zegt Denise, "die van Britain's got Talent". Dus ik denken... zegt ze: "Ja die lelijke, zij had gewonnen, Husain Bolt toch?". Ik zeg, neee man, Husain Bolt is die sprinter. Zegt Denise: "Ja, dat zal best, maar het is ook een zangeres!!". Oké, toen viel het kwartje dat ze Susan Boyle bedoelde hahahahahahahahhahaa. Ik kon wel even lachen. Hahaha.

Nadat we heel decadent werden teruggebracht in een taxi, een Olympische taxi welteverstaan, zijn we teruggegaan naar de kamers en heb ik handboogschutter Rick even van harte gefeliciteerd!

Morgen gaan we denk ik even in Singapore kijken. Of bij een of andere wedstrijd, in ieder geval bij Tess weer natuurlijk want wij gymnasten moeten elkaar steunen hè!

Doei doei, groetjes Sven.

PS Hieronder staan foto's. Jullie worden verwend dit keer, vooral de foto van Denise met de Singapoorse variant van Herman van Idols. Maar ook twee links van youtube heb ik voor jullie waarop jullie Denise's oefeningen kunnen bekijken: Verplicht Keuze




Denise met Herman van Idols




Sven met een garnaal





In het atletiekstadion



Denise in de kiss and cry corner. Hier was het meer cry dan kiss..


1 Comments:

Anonymous Sanne said...

Hahaa ik hoor het Denise al zeggen over Susan boyle ! Hopenlijk hebben jullie vandaag genoten van het kijken. Ik namelijk wel, lekker turnen en duiken wezen kijken. Nou veel plezier daar nog !
Liefs Sanne

22 August, 2010 15:52

 

Post a Comment

<< Home