Welkom op de site van trampolinespringer Sven Mooij.

Wednesday, November 17, 2010

Weblog uit Metz deel 2

Hoi allemaal,

Gisteren heeft deze blogger even overgeslagen. Niet expres, puur per ongeluk. Vanavond dus een update en morgen ook, want morgen is het D-DAY voor Denise en Bo. (Natuurlijk ook voor Carlijn en Romana, die ik hier ook begeleid). Verder komen Rutger in actie en ook nog enkele synchroonparen.

Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het morgen gaat. Er is vandaag goed getraind door de mensen die morgen in actie komen dus ik hoop dat het wat gaat worden! Vandaag hebben we rustig op de tribune gezeten en gekeken naar de prachtige vertoningen van perfectie tijdens de finales van de 13/14 klasses. Erg leuk om te zien, en een mooie inspiratie voor de springers van NL.

We zijn vandaag even op de groepsfoto gegaan. Verder hebben we niet veel boeiende dingen meegemaakt. Zoals ik al zei.. morgen moet het gebeuren. Ik hoop dat het een goede wedstrijddag wordt met mooie resultaten. Hoe dan ook, de planning van de komende maanden op de training zit al helemaal in mijn hoofd en met name waar we flink in gaan investeren.

Ik heb morgen een stuk meer te vertellen, dus dan zal er een langere blog komen!
Tot morgen luitjes,
Sven.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

zet hem op morgen!!!! en die groepsfoto zou ook leuk zijn in je weblog! (maar de huldigingsfoto van morgen mag ook hoor)

17 November, 2010 23:30

 

Post a Comment

<< Home